Subsidiebeheersysteem MIDAS

De Nierstichting gebruikt het subsidie beheersysteem genaamd MIDAS. Dit betekent dat je aanvragen, rapportages en beoordelingen alleen kunt indienen via het portaal in MIDAS. Alle projectleiders krijgen toegang tot de dossiers van de eigen projecten. Onze referenten krijgen alle benodigde informatie voor de beoordeling op een overzichtelijke manier gepresenteerd. Grote voordelen: alle informatie op een overzichtelijke manier bij elkaar in een veilige omgeving en op ieder moment van de dag toegankelijk.

Het aanvragen van subsidie verloopt via onze calls pagina's. Daar staat ook een link naar het betreffende aanvraagformulier en de specifieke call in MIDAS.
Reeds aangemaakte en opgeslagen aanvragen en uitnodigingen voor reviews of verslagen vind je in je Inbox in MIDAS.

Goed om te weten:

• Indien je al bekend bent bij de Nierstichting is er hoogstwaarschijnlijk al een account aanwezig op je e-mail adres. Log in dat geval in door op New reviewer sign on / Forgot password - Wachtwoord vergeten te klikken onder de login knop op de midas.nierstichting.nl pagina en de instructies te volgen.
  • Indien je nog niet eerder subsidie hebt ontvangen van de Nierstichting kun je een nieuw account aanmaken via de registratiebutton.
  • Heb je verdere vragen over het registreren en inloggen in MIDAS of over het indienen van een subsidieaanvraag? Zie de Gebruikersinstructie voor aanvragers / User manual for applicants.
  • Ben je gevraagd om een aanvraag te beoordelen? Bekijk dan de Gebruikersinstructie voor referenten / User manual for reviewers voor informatie over het inloggen in MIDAS en over het indienen van een referentenrapport via het systeem

Lukt dit onverhoopt niet of heb je algemene, praktische vragen rond aanvragen, formulieren of verslaglegging? Neem contact op met het secretariaat Z&I via research@nierstichting.nl of 035 697 8015.