Nederlandse Loterij

Wie meespeelt met één van de kansspelen van Nederlandse Loterij steunt automatisch de Nierstichting, één van de goede doelen die jaarlijks van Nederlandse Loterij financiële steun krijgen. Zo draagt Nederlandse Loterij bij aan het doel van de Nierstichting om ervoor te zorgen dat mensen met een nierziekte in leven blijven, en écht kunnen leven.

Heel Nederland wint
Nederlandse Loterij laat mensen winnen. En niet alleen letterlijk – met miljoenen aan prijzengeld – maar ook figuurlijk: jaarlijks investeert Nederlandse Loterij miljoenen in de maatschappij. Elk jaar wordt een deel van de jaarlijkse opbrengst verdeeld onder achttien goede doelen. De Nierstichting ontvangt al jaren een bijdrage. De missie van Nederlandse Loterij is niet voor niets: bijdragen aan een gelukkiger en gezonder Nederland.

Speel mee
Speel mee met Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten of Toto en steun de Nierstichting.
De spellen van Nederlandse Loterij speel je op Nederlandseloterij.nl of in de winkel.

Nederlandse Loterij

Speel mee in de Nederlandse Loterij

Speel mee en steun de Nierstichting.