Aankomende evenementen

• 15 sep. 2024

Nierstichting collecteweek

Van 15 t/m 21 september 2024 is het de Collecteweek van de Nierstichting. Doe ook mee en collecteer om nierpatiƫnten hun leven terug te geven. Kun je niet huis aan huis collecteren, maar wil je toch het verschil maken? Maak een online collectebus aan.

• 12 okt. 2024

Wetenschapsdag

Waar zouden we zijn zonder wetenschappelijk onderzoek? Dankzij de wetenschap weten we hoe belangrijk onze nieren zijn. Dankzij de wetenschap bestaan er behandelingen als dialyse en transplantatie. Op 12 oktober staan we hierbij stil en vieren we de wetenschap! We brengen je op de hoogte van nieuwste ontwikkelingen in 9 presentaties.
    Meer informatie en aanmelden: nvn.nl

• 28 jun. 2025

Coast to Coast Challenge

Ga jij een sportieve uitdaging niet uit de weg? Daag jezelf op zaterdag 28 juni 2025 dan uit tijdens de derde editie van de Coast to Coast Challenge! Fiets dwars door Nederland en trotseer samen met jouw team de kilometers, de wind en de nachtelijke uren. Haal met jouw deelname minimaal 500 euro op en help voorkomen dat chronische nierschade wereldwijd een plek krijgt in de top 5 van meest dodelijke ziektes.
    Kijk op coasttocoastchallenge.nl.