DELETE Transplant-Erendag 2010

Projectcode SB65 Projectleider N. Faithfull Projecttype Ontwikkel/Implementatie/Evaluatie Project Organisatie Stichting Transplantatie Nu! Toegekend bedrag € 30.000,00 Startdatum 5-06-2010 Looptijd 27 maanden Status Cancelled

Doel

Stilstaan bij de impact en het belang van postmortale orgaandonatie door middel van het delen van ervarinsgverhalen en het uitwisselen van sympathie en waardering.

Samenvatting

De Transplanterendag is een tweejaarlijkse bjjzondere herdenkingsbijeenkomst waarin nabestaanden van donoren en getransplanteerden samenkomen om stil te staan bij dat moment waarop de één een dierbare verloor en de ander een nieuw leven tegemoet ging. De zeer gewaardeerde bijeenkomst wordt gehouden in de Grote Kerk te Naarden. De Nierstichting is van oudsher hoofdsponsor.

Conclusies

Herdenkingsbijeenkomst voor nabestaanden van donoren en ontvangers van een donororgaan en hun familieleden.

Trefwoorden

transplantatie, donoren