Sealbagstorting

Meld jouw sealbag(s) aan bij de Nierstichting via onderstaand aanmeldformulier. Wij melden jouw storting dan op werkdagen tussen 09.00 -17.00 uur bij de bank. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een mail van ons met de bevestiging dat de storting is aangemeld. De bank geeft je dan na aanmelding de mogelijkheid om binnen 48 uur jouw sealbag(s) te storten.
Plak de sealbag dicht met de sealstrip (let op, dit kan slechts eenmalig). In de mail staat vermeld tot wanneer je uiterlijk de tijd hebt om je sealbag(s) te storten.

Let op! Doe je dit niet vóór het vermelde moment, dan is de sealbag onbruikbaar geworden en moet je een nieuwe sealbag aanvragen en alle stappen opnieuw doorlopen.
Heb je meerdere sealbags? Vul dan voor elke sealbag een apart formulier in.

Voor vragen of hulp bij afstorten kun je rekenen op de medewerkers van het collecteteam (maandag t/m vrijdag van 9 tot 17 uur). Via mail afstorten@nierstichting.nl en via de telefoon op 035 697 80 50.

Afstorten sealbags