Rob Dillmann en Margrietha Wats nieuwe toezichthouders Nierstichting

Rob Dillmann en Margrietha Wats zijn toegetreden tot de Raad van Toezicht van de Nierstichting. Zij volgen Piet Batenburg en Rob Adolfsen op, die aftreden wegens het einde van de statutaire termijn. Rob Dillmann neemt per 1 september het voorzitterschap van Piet Batenburg over.

De jarenlange ervaring van Rob Dillmann als bestuurder in verschillende ziekenhuizen, thans interim bestuursvoorzitter van het OLVG, en zijn passie voor innovatie sluiten naadloos aan bij de vernieuwing en verbetering in de zorg voor (toekomstige) nierpatiënten die de Nierstichting in nauwe samenwerking met de Nierpatiëntenvereniging Nederland (NVN) nastreeft.
Margrietha Wats heeft evenals Rob Dillmann een medische achtergrond, en houdt zich momenteel als partner bij de Galan groep bezig met strategische en bestuurlijke vraagstukken in de zorg en kent de wereld van de verzekeraars. Zij heeft veel ervaring als toezichthouder in de zorg.

Rob Dillman en Margrietha Wats