Lever je cartridges en smartphones in en steun de Nierstichting

De Nierstichting heeft een nieuwe samenwerking met Eeko! Help je ook mee?

Gooi voortaan gebruikte cartridges, mobiele telefefoons en laptops niet weg, maar lever ze in bij Eeko! Deze cartridges en devices zijn geld waard; voor alle bruikbare items ontvangt de Nierstichting een interessante vergoeding. Op het kantoor van de Nierstichting in Bussum staat een inzamelbox waar iedereen zijn gebruikte items in kwijt kan. Is Bussum te ver weg? Er zijn verschillende, openbare inzamelpunten in Nederland waar je ze ook kunt inleveren Je vindt ze op deze kaart.
Geen Nierstichting inzamelpunt gevonden bij jou in de buurt? Geen probleem! Verpak je cartridges, mobiele telefoons en tablets in een envelop, plastic tas of zakje en schrijf daar duidelijk Nierstichting op. Deze cartridges, smartphones of tablets mag je inleveren in elke openbare inzamelbox van Eeko. De opbrengst komt dan ten goede aan de Nierstichting.

Bedrijven kunnen ook zelf inzamelen voor de Nierstichting?
Bedrijven kunnen zich zelf ook aanmelden als openbaar inzamelpunt via de website van Eeko. De bedrijfsgegevens worden dan als inzamelpunt gepubliceerd op de website van Eeko.

Dataverwijderingsservice smartphones en devices
Ben je een bedrijf of organisatie die afgeschreven of overtollige smartphones en devices heeft, waarvan alle vertrouwelijke en privacygevoelige data definitief verwijderd is? Eeko komt deze graag persoonlijk en kostenloos bij je ophalen. Eventuele aanwezige data wordt kostenloos verwijderd met Blancco Mobile Device. Op verzoek ontvangt het bedrijf of organisatie een vernietigingscertificaat. Neem hiervoor rechtstreeks contact op met Eeko. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 0570 85 85 85 of per mail via: dataverwijdering@eeko.nl.

Alvast dank voor jullie bijdrage! Kijk voor meer informatie op eeko.nl