Mijn eenmalige gift als alternatief voor de acceptgiro

Per 1 juni 2023 verdwijnt de acceptgiro. Dit houdt in dat alle banken na 1 juni geen acceptgiro’s meer verwerken.

Alle goede doelen hebben gezamenlijk een alternatief voor de acceptgiro ontwikkeld, zodat donateurs nog steeds makkelijk een eenmalige gift kunnen overmaken. Via Mijn eenmalige gift kun je net zo makkelijk en vertrouwd een eenmalige gift aan de Nierstichting overmaken. We gaan dan ook tijdig stoppen met de verspreiding van de acceptgiro. De laatste acceptgiro die donateurs van ons ontvangen, kan tot 15 mei worden teruggestuurd naar de bank. Daarna kunnen donateurs de Nierstichting blijven steunen door gebruik te maken van Mijn eenmalige gift of door rechtstreeks een gift over te maken op het donatieformulier.

Hoe kunnen donateurs de Nierstichting blijven steunen?
Donateurs kunnen Mijn eenmalige gift op twee manieren gebruiken:

• Mijn eenmalige gift invullen en aan de Nierstichting opsturen, in plaats van aan de bank opsturen. Hiervoor kan gebruik gemaakt worden van de meegestuurde antwoordenvelop.
  • De betaalinformatie op Mijn eenmalige gift overnemen door de QR-code te scannen met een mobiele telefoon óf door de gegevens handmatig in te voeren in de internetbankieren omgeving.

Uiteraard kunnen donateurs ons ook structureel met een bedrag steunen door contact op te nemen met onze donateursservice of door het invullen van het donatieformulier.

Mijn eenmalige gift