Prachtige donatie van de Nationale Postcode Loterij

Onlangs maakte de Nationale Postcode Loterij de jaarlijkse bijdrage bekend aan goede doelen die zich inzetten voor mens en natuur in binnen- en buitenland. De Nierstichting ontving een cheque met het prachtige bedrag van maar liefst €900.000!

Tom Oostrom, directeur van de Nierstichting: "Deze donatie betekent een enorme impuls voor het realiseren van de missie van de Nierstichting. Wij strijden voor gezonde nieren voor iedereen en we doen er alles aan om het leven van nierpatiënten te verbeteren. Dit doen we door onderzoek en innovatie die bijdraagt aan het voorkomen van (verdere) nierschade, betere behandelingen voor nierpatiënten en het uiteindelijk genezen van nierziekten. Tegen alle deelnemers van de Nationale Postcode Loterij willen wij zeggen: hartelijk bedankt, jullie bijdrage is ontzettend waardevol!”

Checque Postcode Loterij

Ook meespelen met de Postcode Loterij? Lees meer >