VriendenLoterij doet fantastische donatie voor gezonde nieren

Deze week maakte de VriendenLoterij de jaarbijdrage bekend aan organisaties, clubs en verenigingen die zich inzetten voor het verbeteren van de gezondheid en het welzijn in Nederland. De Nierstichting ontving een cheque met het prachtige bedrag van maar liefst €338.919 om in te zetten voor gezonde nieren.

Hilde de Rooij, Doelgroep Manager bij de Nierstichting: "Deze donatie draagt bij aan onmisbaar onderzoek om in de toekomst nierziekten te genezen en te voorkomen. Hiermee zet de Nierstichting alles op alles voor gezonde nieren voor iedereen. Wij zijn ontzettend blij met de trouwe steun van de deelnemers van de VriendenLoterij en de bijdrage die wij jaarlijks ontvangen.”

Meedoen voor de Nierstichting
Deelnemers van de VriendenLoterij kunnen zelf bepalen voor welk goed doel zij meespelen. Wil je ook meespelen met de VriendenLoterij voor de Nierstichting? Meld je dan aan op vriendenloterij.nl.

Vriendenloterij checque