Afscheid van Omar Munie als ambassadeur van de Nierstichting

Na ruim 5 jaar neemt de Nierstichting afscheid van ambassadeur Omar Munie. Omar Munie zette zich sinds begin 2015 in voor het werk van de Nierstichting. Dat deed hij vanuit een persoonlijke betrokkenheid: als nierpatiƫnt kent hij als geen ander de impact die een nierziekte heeft op je leven en de onzekerheid die dat met zich meebrengt.

De laatste jaren stond de samenwerking met tassenontwerper en ondernemer Omar Munie op een laag pitje. Mede door de energie die zijn ziekte hem kost en zijn werkzaamheden voor zijn eigen onderneming. Dit was naast recente mediaberichtgeving een aanleiding om het gesprek met elkaar aan te gaan over het ambassadeurschap en daarmee de representatie van onze organisatie in de toekomst. In goed overleg is daarna besloten de samenwerking te beëindigen. Wij bedanken Omar Munie hartelijk voor zijn persoonlijke inzet in de afgelopen jaren en wensen hem alle succes voor de toekomst.