Win jij de NFN-Nierstichting proefschriftprijs?

Ben je gepromoveerd in 2019? Zend je proefschrift dan uiterlijk 26 januari in en ding mee naar de NFN-Nierstichting proefschriftprijs!

De Nederlandse Federatie voor Nefrologie (NfN) en de Nierstichting reiken tijdens de Nederlandse Nefrologiedagen op 24 en 25 maart 2020 drie prijzen uit: eenmaal € 1.000 en tweemaal € 250 (financieel mogelijk gemaakt door de Nierstichting).

Een jury beoordeelt de proefschriften op onder andere originaliteit, innovatie en zorgvuldigheid van het onderzoek, wetenschappelijke en maatschappelijke relevantie van het onderzoek én impact voor de patiëntengroep. De inzenders van de drie best beoordeelde proefschriften ontvangen een uitnodiging om tijdens de Nefrologiedagen, dinsdag 24 maart 2019 tussen 13:50 en 15:20 uur een presentatie over hun proefschrift te geven. De jury bepaalt naar aanleiding van de presentaties wie de uiteindelijke winnaar is van de proefschriftprijs.

Wat moet je doen?

• Je schrijft je uiterlijk 25 januari 2020 in als deelnemer voor de NND 2020. Als jouw proefschrift tot de drie genomineerden behoort, ontvang je van de organisatie een uitnodiging en worden je arrangementskosten na afloop van het congres gerestitueerd.
  • Stuur uiterlijk 26 januari 2020 per e-mail een exemplaar van je proefschrift (pdf) naar: secr@nefro.nl. Deze e-mail moet ook de titel van je proefschrift, je naam en promotiedatum bevatten, en een publicatielijst met de impactfactoren van de tijdschriften waarin de publicaties opgenomen in het proefschrift verschenen zijn.