Uitvaartcollecte

Het verliezen van een dierbare is erg verdrietig. We wensen u veel sterkte de komende tijd. Het leven is niet vanzelfsprekend, geef daarom het leven door. Dit kunt u doen door een uitvaartcollecte te houden.

Een bijzonder gebaar

Uw uitvaartcollecte wordt enorm gewaardeerd. Met uw steun kunnen we onderzoek blijven doen naar nierziekten. Zo hopen we in de toekomst minder mensen te verliezen aan nierfalen en komen we een stap dichterbij onze droom: nierziekten genezen.

Ode aan mijn oma Loes

Eén van haar wensen was om iets te kunnen betekenen voor andere nierpatiënten

Vlak voor haar overlijden, vertelde oma Loes ons dat ze geen bloemen wilde op haar uitvaart. ‘Vraag liever om een donatie voor de Nierstichting’, zei ze tegen ons. Oma was vastbesloten. Ze wist immers hoe het was om nierpatiënt te zijn. Op de uitvaartceremonie stonden dan ook twee collectebussen.

Peterina: 'Afgelopen september overleed mijn man Kees aan de gevolgen van een nierziekte. Kees was altijd bereid om anderen te helpen. Hij stond nog midden in het leven. Niemand wil zijn geliefde kwijtraken door een nierziekte. Bij zijn uitvaart vroegen wij daarom, in plaats van bloemen, om een gift voor nierpatiënten.’ Lees verder >

Hoe werkt het?

Met de collectebus van de Nierstichting kunt u de uitvaartcollecte een mooie vorm geven. Vraag de collectebus aan via onderstaand formulier. Of bel 035 697 8000 of stuur een e-mail naar info@nierstichting.nl als u dit prettiger vindt. Een vrijwilliger brengt de collectebus zo snel mogelijk bij u langs. Na de uitvaart kunt u de collectebus weer aan de vrijwilliger meegeven die de donaties voor u stort.

Mijn gegevens

We nemen telefonisch contact met je op voor bezorging van de uitvaartcollectebus.

Mijn collectebus

Wanneer wilt u de collectebus in huis hebben?

Ik ontvang de collectebus en condoleancekaart op

Gegevens overledene

Graag ontvangen we ook de gegevens van de overledene, zodat we deze gegevens indien aanwezig in onze database, inactief kunnen maken.

Lees hier ons privacy statement

Vragen?

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@nierstichting.nl of bel 035 697 8000.