Verschillende manieren om te collecteren

collectebus en QR-bus

De collecte is een echte traditie in Nederland, waarbij we allemaal ons steentje bijdragen. Loop een avondje mee en ervaar hoeveel voldoening dit kan geven. Collecteren kan op drie manieren. Wat past bij jou?

• huis aan huis met de collectebus met QR-code
  • collecteren met de QR-bus
  • online collecteren vanuit je luie stoel met een online collectepagina
collecteren

Huis aan huis collecteren met de collectebus met QR-code
Elke collectant krijgt, in overleg met de plaatselijke coördinator, een eigen route. Contante donaties gaan in je bus, digitale giften kunnen natuurlijk via de QR-code die op de bus zit.

Meer weten over collecteren? Bekijk de veelgestelde vragen en antwoorden over de collecte.

QR-bus

Collecteren met de QR-bus
Wil je geen zware collectebus die je weer terugbrengt bij je coördinator? Kies dan voor de QR-bus, waarbij je huis-aan-huis gaat en de bewoner vraagt om een bijdrage door jouw QR-code te scannen. Dat werkt snel, makkelijk en veilig.

Meer weten over QR-collecteren? Bekijk de veelgestelde vragen en antwoorden over de collecte.

iDeal QR doneren

Online collecteren
Boost je opbrengst uit de collecte door online te collecteren. Dat doe je gemakkelijk met de activatielink die je door de Nierstichting krijgt toegestuurd. Hiermee kun je vrienden, familie, en collega’s om een gift vragen via Whats-app en social media. Ook is hier de opbrengst van je QR-code te zien.