Bedankt voor je aanmelding als collectant

Samen in actie voor nierpatiënten!

Gezonde nieren zijn van levensbelang. Een nierziekte beperkt je leven enorm. Daarom zet de Nierstichting alles op alles voor nierpatiënten en een leven zonder nierziekte. Wij strijden elke dag voor het voorkomen van nierschade. Voor een kortere wachtlijst voor donornieren. Voor een draagbare kunstnier. Voor een betere behandeling voor alle nierpatiënten. En voor de genezing van nierziekten. Net zo lang totdat nierpatiënten hun leven terug krijgen. De Nierstichting kan dit doen door de opbrengst van de collecte. Daarom is de Nierstichting enorm blij met je aanmelding!

De collecteweek van 2024 is van 15 tot en met 21 september. We zullen enige tijd voorafgaand aan de collecte contact met je opnemen om de collecteplanning nader te bespreken.