Help mee

Het verschil maken voor mensen met een nierziekte. Dat kan met een donatie, door in actie te komen of te collecteren.

Geld doneren

Dialyseren is geen leven, maar overleven. Jaarlijks overlijden 1.000 dialysepatiënten. Met jouw steun zetten we alles op alles om dat te veranderen en geven we duizenden nierpatiënten hun leven terug.

Je ziet Prya

Collecte

Elk jaar zijn er nieuwe vrijwilligers nodig voor de collecteweek. Jij kunt ons hierbij helpen.

Je ziet iemand geld doen in een collectebus van de nierstichting
Een groep mensen die aan het skeeleren zijn

Geven als bedrijf

Denk je er over om de Nierstichting vanuit jouw organisatie te steunen? Dat vinden wij geweldig! Er zijn veel manieren om samen te werken. Van een enkele actie tot een partnership.

Geven als bedrijf

Nalaten

Iedere nalatenschap aan de Nierstichting draagt bij aan het leven van nierpatiënten - voor het leven van deze en opvolgende generaties.

Twee nieren getekend in het zand