Jouw type: Concrete ondernemende steuner

14% van Nederland behoort tot deze groep. Je bent ambitieus, eigenzinnig en hebt een sterk karakter. Je weet precies wat je wilt in het leven en gaat graag een uitdaging aan. Risico’s nemen horen daar nou eenmaal bij, ook dat hoort bij de uitdaging. Succes is voor jou belangrijk en is iets waar je naar streeft in het leven. De erkenning voor succes is vaak net zo belangrijk als het succes zelf. Je gaat graag om met anderen die daar net zo over denken.

Je behoort tot de groep die wat meer dan gemiddeld goede doelen steunt, maar je wisselt hier wel vaker dan gemiddeld tussen. Je vindt het belangrijk je steentje bij te kunnen dragen en steunt het liefst concrete projecten. Op vaste maandbasis aan een goed doel doneren is dan ook minder iets voor jou. De concrete ondernemende steuner zet zich vaker dan gemiddeld in als vrijwilliger, bijv. met de (digitale) collectebus. Het liefst lokaal of via vrienden/familie, dat heeft de voorkeur.

De Nierstichting steun je om je steentje bij te kunnen dragen en geeft je veelal  een verantwoordelijk en trots gevoel.

Nieuwsgierig naar de andere types?