Plaats een oproep op social media

Mooi, dus jij hebt een Facebook en/of Instagram account. Super als je daar een oproep wilt plaatsen om mee te collecteren. Zo bereik je lekker veel mensen. Je kunt hiervoor een sjabloon van ons gebruiken om een leuk beeld te maken met je eigen foto. Dat kan door een blije selfie te uploaden in deze handige tool. Je krijgt dan je eigen foto in het Nierstichting-sjabloon voor Facebook en Instagram retour. Heel simpel door je een .jpg of .png bestand uploaden. Je kunt in- en uitzoomen, spiegelen en je foto verschuiven zodat het volgens jouw wens wordt gebruikt.
Lukt het toch niet? E-mail je foto dan naar collecte@nierstichting.nl.dan doen wij het voor je.

Voorbeeld-tekst
Onderstaande tekst kun je gebruiken om samen met jouw hierboven gemaakte beeld te plaatsen op social media.

• 📣 Wil jij mij helpen?
    Door je dit jaar (extra) in te zetten voor nierpatiënten? Help me dan mee tijdens de collecteweek in de 3e week van september. Samen met meer dan 40.000 vrijwilligers. Hard nodig want in Nederland hebben 1,7 miljoen mensen onomkeerbare nierschade. Vaak zonder dat ze het zelf weten.
    Collecteer je met me mee? Meld je aan op https://nierstichting.nl/collecteermee, dan komt alle informatie die je nodig hebt jouw kant op. Bedankt namens alle nierpatiënten! 🙏 #nierstichting #weekvandenieren #gezondenierenvooriedereen #nationalecollecte

Gebruik je liever onze standaard beelden?
Onderaan deze pagina vind je standaard beelden voor Instagram en Facebook. Gebruik deze als je liever niet je eigen foto gebruikt.

werven collectanten