Jouw type: Zelfverzekerde resultaatgerichte steuner

19% van Nederland behoort tot deze groep. Je bent ambitieus, zelfverzekerd en weet precies wat je wilt in het leven. Een succesvolle carrière is daar vaak een belangrijk onderdeel van. Je hebt graag de touwtjes in handen en wanneer je een beslissing neemt is deze vaak doordacht en weloverwogen. Om de juiste beslissing te kunnen maken ga je graag zelf op onderzoek uit of je hoort graag de mening van een expert. De uitspraak ‘meten is weten’ is dan ook kenmerkend voor jou.

Je steunt doelgericht en het liefst concrete projecten. Resultaatgerichtheid is belangrijk. Vrijwilligerswerk doe je om eigen talenten in te kunnen zetten of om bekenden te helpen.

De Nierstichting steunen voelt voor jou als verantwoordelijk en deskundig. Je steunt de Nierstichting vanuit een weloverwogen en doelgerichte keuze.

Nieuwsgierig naar de andere types?