Zet vóór 1 september jouw nieuwe vrijwilligers in CollecteWeb

Dan ontvangen ze van ons per post 2 persoonlijke QR-stickers.

Iedere collectevrijwilliger die op 1 september in Collecteweb staat, met het schuifje op JA of Onbekend, ontvangt van ons in de week voor de collecte, per post een envelop. Hierin zit een handig pocketboekje over de collecte, dat je tijdens het collecteren, door het compacte A6 formaat, makkelijk bij je steekt, met veel handige informatie. Dit is ter ondersteuning van de collectant, waardoor collecteren makkelijker wordt. Hierin worden redenen gegeven waarom een donatie aan de Nierstichting belangrijk is. Ook is de giftvraag in veel voorkomende vreemde talen als Engels, Arabisch en Turks opgenomen, zodat dit aan de deur eventueel getoond kan worden.

Naast dit pocketboekje ontvang je daar ook de stickers met de persoonlijke QR-code. Wanneer deze QR-code dan voor een donatie wordt gebruikt, is deze gift op de persoonlijke collectepagina van de collectant terug te vinden. Meer informatie over deze persoonlijke collectepagina ontvangt iedere collectant tijdig per email.

Mocht je na 1 september nog nieuwe collectevrijwilligers invoeren, dan zullen zij de persoonlijke QR-code alleen nog kunnen krijgen als jij deze voor ze uitprint. Kijk hier voor hoe je dit doet.

Dus denk eraan, als je nog nieuwe vrijwilligers hebt... zet ze in CollecteWeb, liefst met emailadres en 06-nummer, dan zorgen wij voor de rest.