Nieuwe collectanten! Neem je contact op?

In onze collecteweek willen we natuurlijk zo veel mogelijk mensen laten collecteren. Huis aan huis of online. Het is super effectief als je in jouw omgeving wilt vragen wie een avondje mee wil lopen. Soms kan ook de Nierstichting in jouw gebied op zoek gaan naar nieuwe collectanten. Zijn die gevonden?

Dan ontvang je hiervan onmiddellijk een mailtje. Het is ontzettend waardevol om je nieuwe vrijwilligers meteen even te bellen en welkom te heten. Daarmee draag je bij aan de motivatie om in september mee te lopen. Bovendien: geeft de collectant in het contact onverhoopt aan toch af te zien van deelname? Dat is natuurlijk ontzettend jammer, maar in elk geval krijgen we de gemaakte onkosten voor de werving van die persoon dan terug. Dit moeten we dan wel snel weten. Geef daarom binnen 14 dagen in het adresboek van Collecteweb aan wat het resultaat is van jouw contact met de nieuwe collectant(en). Zo maken we de collecte samen nóg beter. Hoe je dit in Collecteweb verwerkt laten we je hieronder zien.