Facebookgroep coördinatoren

Sinds een paar jaar is de Facebookgroep Coördinatoren Nierstichting actief. In deze (besloten) groep kunnen alle coördinatoren van de Nierstichtingcollecte met elkaar in contact komen om ervaringen en ideeën met elkaar te delen.

Deze besloten groep is voor en door alle coördinatoren van de Nierstichtingcollecte. Berichten zijn alleen door de groepsleden te lezen. In deze groep kunnen jullie onderling eenvoudig en snel ‘tips en trucs’ uitwisselen. Motiveer, inspireer en help elkaar. Je kunt ideeën, foto’s of video’s delen. Stel elkaar vragen over de collecte en bouw persoonlijk contact op.

De informatie vanuit de Nierstichting rondom de collecteweek gaat via e-mail en is te vinden op Collecteweb. Natuurlijk kun je hier ook praktische vragen stellen om te peilen hoe anderen ermee omgaan. Mocht je hier een antwoord op willen hebben van de Nierstichting mail of bel dan naar de Nierstichting via collecte@nierstichting.nl of 035-6978050.

Om lid te worden zoek je naar Coördinatoren collecte Nierstichting en kies voor 'Lid worden'. Omdat het een besloten groep betreft zal de aanvraag worden beoordeeld. Na goedkeuring ontvang je een bericht als je bent toegelaten.

Alvast welkom in de groep en veel plezier!