Help! Mijn collectant heeft geen persoonlijke QR-sticker.

De meeste collectanten hebben in de afgelopen dagen een persoonlijke QR-code op de mat gekregen. De collectegiften die zij daarmee ontvangen, zie je vanzelf verschijnen bij ‘Opbrengsten’ in Collecteweb.

Deze opbrengsten worden bij je collectegebied/wijk opgeteld. Soms is er echter geen persoonlijke QR-code ontvangen. Bijvoorbeeld om dat de collectanten heel recent is ingevoerd, of omdat de code kwijt is geraakt. Als coördinator kun je de persoonlijke code ook voor hen uitprinten. Hieronder leggen we je graag uit je hoe je dat kunt doen.

Samengevat

1. Selecteer in het menu links in beeld ‘Looproutes’ en kies de route van betreffende vrijwilliger
  2. Klik op het handje (acties) rechtsboven in beeld, en kies ‘Legitimatiebewijzen’
  3. Vink ‘QR-code afdrukken’ aan (en zet de andere vinkjes uit)