Zet vóór 8 september jouw nieuwe vrijwilligers in Collecteweb

Dan ontvangen ze van ons per post 2 persoonlijke QR-stickers.

Iedere collectevrijwilliger die op 7 september in Collecteweb staat, met het schuifje op JA of Onbekend, ontvangt van ons in de week voor de collecte, per post een envelop met haar of zijn persoonlijke QR-code.

Wanneer deze QR-code dan voor een donatie wordt gebruikt, is deze gift op haar of zijn persoonlijke collectepagina terug te vinden. Meer informatie over deze persoonlijke collectepagina ontvangt iedere collectant tijdig per email.

Mocht je na 7 september nog nieuwe collectevrijwilligers invoeren, dan zullen zij de persoonlijke QR-code alleen nog kunnen krijgen als jij deze voor ze uitprint. Kijk hier voor hoe je dit doet.

Dus denk eraan, als je nog nieuwe vrijwilligers hebt... zet ze in Collecteweb, liefst met emailadres en 06-nummer, dan zorgen wij voor de rest.