Collectematerialen bestellen

Vanaf maandag 30 mei kunt u collectematerialen bestellen voor de Collecte van 2022. Deze kunnen afgeleverd worden tussen week 29 en week 38.

Fantastisch dat u ons dit jaar (weer) helpt als collectecoördinator. Vanaf maandag 30 mei kunt u uw collectematerialen bestellen. We zijn er erg mee geholpen als u dit tijdig doet; vóór 19 juni.

Op Collecteweb vindt u uitleg over het bestelformulier. Heeft u vragen over uw bestelling? Neem gerust contact met ons op. We wensen u veel succes met de organisatie!

100% QR collecteren

Nieuw dit jaar is dat u, naast de traditionele manier van collecteren, kunt kiezen voor de 100% QR-variant. Hierbij gaat de collectant langs de deur met een QR-drager waarbij uitsluitend een gift kan worden gedaan met de mobiel. U kunt beide varianten naast elkaar inzetten. Afhankelijk van wat uw collectant wil. Of waar u, samen met evt. andere coördinatoren in uw woonplaats, voor kiest.

Voordelen QR-collecte
Collecteren met alleen de QR-drager, heeft veel voordelen:

• Modern: deze manier van collecteren en doneren heeft de toekomst
  • Veilig: een gift blijft eenmalig, veilig en anoniem
  • Opbrengst: de gemiddelde gift die wordt gedaan met de mobiel is hoger
  • Eenvoudiger: u hoeft geen geld te tellen of af te storten wat de collecte minder tijdrovend maakt