Vacature regiomanager (vervuld)

Voor de regio Limburg en het oostelijke deel van Noord Brabant zoeken wij een Regiomanager (30 uur).

We zoeken een proactieve, enthousiasmerende, ondernemende en representatieve netwerker.
Je bent hands-on met commercial sense. Je bent verantwoordelijk voor een strakke organisatie van de collecte in de regio.  En voor alle contacten met vrijwilligers, bedrijven en patiëntenorganisaties die nodig zijn om onze doelen te verwezenlijken Je zoekt naar nieuwe fondsenwervende kansen en bent de oren en ogen van de Nierstichting in deze regio.

Voorwaarde is dat je woont in de genoemde regio, bij voorkeur zo centraal mogelijk. Je standplaats en werkplek is je eigen woning. Met regelmaat ben je ook op kantoor in Bussum. Voor het werk is er een representatieve auto beschikbaar. Reageren uiterlijk dinsdag 30 november a.s.

Ga voor meer informatie naar nierstichting.nl