Vacature vrijwilliger bel-team

Uiteraard willen we zo veel mogelijk vrijwilligers in de derde week van september laten collecteren. In vele plaatsen loopt dat fantastisch, op andere plekken kunnen we wat extra hulp heel goed gebruiken!

De voornaamste taken
Houdt u van persoonlijke telefonisch contact leggen en bent u bekend met de collecte? Dan kunt u als vrijwilliger in ons bel-team echt het verschil maken.
In de praktijk komt dat neer op:

• bellen of appen met de collectanten om te inventariseren wie dit jaar actief wil deelnemen
  • inventariseren of de collectanten geïnteresseerd zijn in een coördinerende rol
  • ontbrekende gegevens zoals e-mailadressen en mobiele nummers toevoegen.

Met uw inzet bereiken we dat meer collectanten optimaal geïnformeerd zijn, meer mensen daadwerkelijk gaan lopen én dat we de inzet van onze vrijwilligers optimaal kunnen benutten.

Wie zoeken we?

• U houdt van persoonlijk telefonisch contact leggen.
  • Bij voorkeur bent u bekend met de collecte en Collecteweb.
  • U bent komende maanden beschikbaar.
  • Uiteraard bespreken we de hoeveelheid uren die u hiervoor beschikbaar bent.

De periode waarover het gaat is tot en met 15 september 2021. Voor deze activiteit maakt u gebruik van uw eigen mobiele telefoon. Uiteraard kunt u rekenen op begeleiding en er is een onkostenvergoeding.
Bent u geïnteresseerd? Reageren kan tot 1 juli 2021 naar sannekooter@nierstichting.nl / 0611285795.