Webinar ontwikkelingen COVID-19 op 6 april 2022

Op woensdag 6 april 2022 staat weer een informatief webinar over de actuele ontwikkelingen rond corona op het programma. Uit de evaluatie die we hebben gehouden na het webinar in januari is gebleken dat deze manier van informeren door velen als zeer positief wordt beoordeeld!

Dit webinar heeft wederom als doel de vele vragen te beantwoorden die ons bereiken. Bijvoorbeeld: Nederland gaat open; wat moet ik nu doen met isolatie? Moet ik mijn dokter vragen om antistoffen te laten bepalen? Zijn de virusremmers en kunstmatige antistoffen nu al op de markt? Wat brengt de toekomst? Deze, en veel meer vragen worden door experts beantwoord tijdens het webinar voor patiënten en zorgprofessionals op woensdag 6 april 2022 om 19.30 uur. Ook dit keer bundelen de Nierstichting, Nierpatiënten Vereniging Nederland, nieren.nl, NFN, en twee onderzoeksverbanden (Eracoda en Recovac) hun krachten.

Stel je vraag
Heb je een vraag die je wilt voorleggen aan de experts? Mail deze dan naar Nieren.nl (redactie@nieren.nl). Deze vragen zullen zoveel mogelijk verwerkt worden in de presentatie en beantwoord worden door het panel. Tijdens het webinar kan je ook vragen stellen via de Q&A. Aan het begin van de bijeenkomst wordt uitgelegd hoe je dat doet.
Om privacyredenen kan niet specifiek worden ingegaan op persoonlijke situaties; de deskundigen kunnen alleen in algemene zin antwoorden. Het kan zijn dat zij een aantal vragen van dezelfde strekking bundelen.

Aanmelden
Deelname is gratis, maar we vragen wel je aan te melden in verband met de voorbereidingen.
Je kunt je aanmelden op nvn.nl.
Na aanmelding krijg je in de week van 6 april een bevestiging per e-mail met de link voor het webinar toegestuurd.

Mocht het je niet lukken deel te nemen op 6 april, dan kan je alles later alsnog bekijken op nvn.nl en nieren.nl.

Lees meer of deel je ervaring over deze onderwerpen op nieren.nl.
Bekijk alle eerdere coronawebinars in de playlist Coronavirus en -vaccinatie bij nierpatiënten op YouTube