Nierstichting Rode Loper: avondwandeling voor nierpatiënten en hun naasten

Zaterdag 10 november maken nierpatiënten en hun naasten een bijzondere avondwandeling door vestingstad Amersfoort. Met de Nierstichting Rode Loper vragen we aandacht voor het onzichtbare leed dat nierziekte heet.

Een onvergetelijke avond

Tijdens de Nierstichting Rode Loper zijn er verschillende activiteiten en muziek. Zo komt de winnares van Idols 2017, Julia Helvoirt, optreden in de St. Joriskerk. Langs de route speelt theatermaker Tommy Zonneveld zijn cabaretvoorstelling ‘Eindelijk Thuis’. En deelt meesterkok en ambassadeur van de Nierstichting  Rudolph van Veen heerlijke, zoutarme groentesoep uit aan alle deelnemers. Bekijk het volledige programma op de website van de Nierstichting Rode Loper.

Wandel je mee?

Samen gaan we lopen, hopen, gedenken, vertellenen verlichten. We starten om 18:00 uur in de St. Joriskerk en wandelen 5 kilometer door het centrum van Amersfoort. Nodig je familie, vrienden of collega’s uit en meld je aan voor € 10,- per deelnemer. Kinderen t/m 12 jaar zijn gratis. Meer informatie vind je op de website.

Meld je aan

De Nierstichting Rode Loper belooft ook dit jaar weer een succes te worden. We dragen rood, we dragen lichtjes, we dragen nierpatiënten een warm hart toe. Wandel je ook mee? Meld je nu aan!

Rode Loper 2018: avondwandeling voor nierpatiënten en hun naasten