Partners

Naast de deelnemende restaurants die optreden als ambassadeur om de boodschap ‘minder zout met pure smaken’ uit te dragen wordt de Nierstichting Restaurant Driedaagse ook gesteund door belangrijke partners. Onze dank gaat uit naar:

Naar restaurantdriedaagse.nl

Robèr Willemsen: “KHN heeft gezondheid hoog in het vandaal staan. Wij willen onze leden bewust maken dat teveel zout eten niet goed is voor de gezondheid. Wij proberen  horecaondernemers daarom te inspireren hoe ze de hoeveelheid zout in hun gerechten kunnen terugbrengen. Het initiatief van de Nierstichting om zoutbewust te koken sluit hier mooi bij aan.

Matthijs Pet: “Resengo ondersteunt de Nierstichting restaurant 3 daagse vanwege haar maatschappelijke betrokkenheid. Het ons als consumenten bewuster om laten gaan met zout, en het bijkomende voordeel dat onze Resengo restaurants een boodschap ondersteunen zonder korting te geven, past precies in onze onafhankelijke visie.”

Jan Klerken:“Scelta Mushrooms steunt de Nierstichting Restaurant Driedaagse omdat zoutbewust eten bijzonder smaakvol kan zijn. Wij dragen hieraan een steentje bij door de natuurlijke smaakbooster umami in de Nederlandse keukens te introduceren. Smakelijk eten!

Ellen van Wezel: “Veel mensen krijgen ongemerkt te veel zout binnen. Daarom laat Actify zien hoe makkelijk het is om gezonder te eten. Geen drastische veranderingen, maar gewoon in kleine stappen. Zoals bij de Nierstichting Restaurant Driedaagse.

Els Duivenvoorden: “VITAM voegt niets toe, wat voeg jij toe?” Het thema voor 2019, waarmee VITAM haar gasten verleidt tot gezond en lekker eten met minder toevoegingen, sluit goed aan bij het initiatief van de Nierstichting Restaurant Driedaagse.''