Nierstichting Rally

Doe mee in 2021

Ondanks de versoepelingsmaatregelen rondom de coronacrisis, bevindt de wereld zich momenteel in een onzekere tijd. Daarom hebben wij als Nierstichting helaas moeten besluiten de Nierstichting Rally uit te stellen naar volgend jaar. De nieuwe datum staat nu gepland op 19 juni 2021. Ons eerdere voornemen om de Nierstichting Rally te verplaatsen naar het najaar 2020 is bij nader inzien van de baan. Ook de navigatiecursus zal in 2021 plaatsvinden.

De Nierstichting Rally staat bekend om zijn ongedwongen sfeer, plezier en prachtige locaties. Dit jaar hadden we zelfs het voorrecht om op Paleis Soestdijk te mogen finishen. Dit gunnen we je dan ook in goede gezondheid en vrijheid. Het welzijn van onze deelnemers, vrijwilligers, toeschouwers en andere betrokkenen staat in deze dan ook bovenaan.

Save the date
Wij rekenen erop dat we ook voor de komende editie op 19 juni 2021, Paleis Soestdijk als memorabele finishlocatie kunnen behouden.
Voor nu wensen wij iedereen veel sterkte de komende tijd. Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
Bekijk hier de aftermovie van de Nierstichting Rally 2019.

Rijd met ons mee
Heb je een klassieke auto van 30 jaar en ouder? Doe dan mee aan een buitengewone tocht langs de mooiste plekken van Nederland. Neem deel aan de sport- of toerklasse. Het programma en de route houden we traditiegetrouw geheim tot vlak voor de start.

Schrijf je in
De kosten voor de Nierstichting Rally bedragen 499 euro per equipe van 2 personen. Het moment van inschrijving bepaalt je startnummer, dus wees er snel bij!

Nieuw: Junior Equipe
Een primeur dit jaar, de Junior Equipe! Ben je jonger dan 30 jaar en rij je in een auto van 30 jaar of ouder (of je leent er één!), dan dagen we je uit om mee te rijden voor 299 euro per equipe. Nog niet zo ervaren (en dat begrijpen we best, gezien je jeugdigheid)? We organiseren altijd een navigatiecursus om je goed op weg te helpen, dus waar wacht je nog op? Pak deze kans, trommel je vrienden op en schrijf je nu in!