Wandel mee met de Nierdaagse

1 tot en met 31 juli
Hou je van wandelen en wil je stappen maken voor de genezing van nierziekten? Wandel dan de maand juli mee met de Nierdaagse van de Nierstichting en laat je kilometers sponsoren. Je bepaalt zelf je wandeluitdaging: met wie, hoe vaak, wanneer, waar en welke afstand je loopt. Of je nu 5 kilometer loopt of 50, elke stap telt..
Je kunt je als deelnemer laten sponsoren door familie, vrienden en collega’s. Hoe meer geld we inzamelen, des te groter de stappen richting onze droom, de genezing van nierziekten.

Wandel ook mee
Wandel ook mee met de Nierdaagse. Deelname is 10 euro. Of 30 euro voor een gezin van maximaal 2 volwassenen en 3 kinderen jonger dan 18 jaar. Hiervoor ontvang je tips voor je voorbereiding, wandelroutes, muziek voor onderweg, mooie verhalen van andere deelnemers, kans op een cursus smartphone fotografie, een aandenken en een sticker voor in je wandelboekje (of op je koelkast). Plus: enorme voldoening. Je hebt stappen gemaakt voor jezelf en de genezing van nierziekten.

Kijk voor meer informatie en om je in te schrijven op nierdaagse.nl.