Steun via deelname aan loterij

Goededoelenloterijen steunen goede doelen. De deelnemers maken kans op een prijs. En een deel van het bedrag dat ze betalen voor een lot gaat naar een goed doel. De VriendenLoterij en de Nederlandse Loterij steunen jaarlijks de Nierstichting. Speel mee en geef daarmee het leven terug aan nierpatiƫnten.

VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig leven kunnen leiden. Ook steunt zij vrijwilligers in hun ambitie om een bijdrage aan de maatschappij te leveren. De loterij werft fondsen voor goede doelen die werken aan gezondheid en welzijn en geeft bekendheid aan hun werk.
Bij de VriendenLoterij maken deelnemers tijdens de wekelijkse Bingotrekking kans op de hoofdprijs van 100.000 euro, en nog vele andere mooie (geld)prijzen. Het leuke is dat je als deelnemer de mogelijkheid hebt om voor de Nierstichting als goed doel mee te spelen. Van jouw maandelijkse inleg gaat in 2020 minimaal 40% rechtstreeks naar de Nierstichting. Je speelt mee voor €14 per lotnummer per maand. Speel bewust 18+.

Elke week kans maken op mooie (geld)prijzen? Speel nu mee met de VriendenLoterij Bingo voor de Nierstichting.

Begin 2020 ontving de Nierstichting een prachtige jaarbijdrage van 1.009.768 euro van de VriendenLoterij. Met deze bijdrage kan de Nierstichting verder werken aan de strijd om het leven van nierpatiënten te verbeteren en te voorkomen dat meer mensen nierziekten krijgen. En dankzij een extra Vrienden-Loterij-bijdrage van 690.000 euro kan de Nierstichting samen met het Leiden University Medical Center (LUMC) onderzoek doen naar de ‘refurbished’ donornier. Dat draagt bij aan het realiseren van meer succesvolle transplantaties.

Speel mee in de VriendenLoterij

Nederlandse Loterij steunt de Nierstichting

Wie meespeelt met één van de kansspelen van Nederlandse Loterij steunt automatisch de Nierstichting, één van de goede doelen die jaarlijks van Nederlandse Loterij financiële steun krijgen. Zo draagt Nederlandse Loterij bij aan het doel van de Nierstichting om ervoor te zorgen dat mensen met een nierziekte in leven blijven, en écht kunnen leven.

Heel Nederland wint
Nederlandse Loterij laat mensen winnen. En niet alleen letterlijk – met miljoenen aan prijzengeld – maar ook figuurlijk: jaarlijks investeert Nederlandse Loterij miljoenen in de maatschappij. Elk jaar wordt een deel van de jaarlijkse opbrengst verdeeld onder achttien goede doelen. De Nierstichting ontvangt al jaren een bijdrage. De missie van Nederlandse Loterij is niet voor niets: bijdragen aan een gelukkiger en gezonder Nederland.

Speel mee
Speel mee met Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten of Toto en steun de Nierstichting.
De spellen van Nederlandse Loterij speel je op Nederlandseloterij.nl of in de winkel.

Speel mee in de Nederlandse Loterij