Sponsor een event

Doe mee en laat met je collega’s zien dat je achter onze missie staat. Samen streven we naar gezonde nieren voor iedereen.

De Nierstichting organiseert geregeld spraakmakende events die zorgen voor veel beleving en publiciteit. In de zomer van 2023 was dat de Coast-to-Coast Challenge, een fietstocht met als doel binnen 24 uur de afstand van Zoutkamp naar Zoutelande af te leggen.
Meer weten over dit event?

Zij sponsoren al de Coast to Coast Challenge

Vechtlust Communicatie

Algemeen directeur Jochem Wilbers: "Voor zo'n prachtig doel als de Nierstichting schakelen we graag een tandje bij".

DeLorentz en partners

Directeur André van Dam: “Nierpatiënten, jong en oud, zijn helden voor ons. Want 24 uur per dag, 7 dagen in de week worden ze geconfronteerd met de vele beperkingen die hun nierziekte meebrengt. Wij voelen ons vereerd dat wij 24 uur per dag, 7 dagen in de week mogen klaarstaan voor de Nierstichting. Zodat zij hun belangrijke werk zonder langdurige ICT-problemen kunnen voortzetten.”

Megawatt

Directeur Leon Geboers: “Als partner dragen we het werk van de Nierstichting een warm hart toe. We zetten onze Megawatt-energie graag in voor dit mooie sportevenement.”

PSI Vransen Direct Marketing

Directeuren Peter Burmanje en Jeroen Kimmel: "Een gezonde geest woont in een gezond lichaam. Door onze krachten te bundelen, steunen we niet alleen de strijd tegen nierziekten, maar promoten we ook een gezonde levensstijl en het belang van regelmatig sporten en bewegen."