Collecteren via social media

Collecteren kan ook online met jouw persoonlijke collectepagina. Met jouw persoonlijke online collectebus, doe je eenvoudig een donatieverzoek aan vrienden, familie of de buren via WhatsApp, Facebook of andere sociale media. Belangrijkste voordelen: - Kan in combinatie met de huis-aan-huis collecte - Makkelijk te doen vanuit jouw luie stoel - Groot bereik van gevers en dus grote kans op een hoge opbrengst

Collecteren via social media

Hoe kan ik zien hoeveel ik heb opgehaald door de link te delen in mijn netwerk?

Op uw persoonlijke collectepagina kunt u terugzien wat u bijeen hebt gecollecteerd. Let wel: uw opbrengst wordt enige uren later bijgewerkt nadat iemand een donatie heeft gegeven. Dit gaat bewust zo ivm de privacy van de gever.

Ik ontvang de persoonlijke QR-code begin september bij het collectantenmagazine. Waarom wordt geadvi

Alleen door de persoonlijke QR-code te gebruiken wordt de opbrengst bij de collecteplaats waar u collecteert opgeteld. De algemene QR-code, die voorgedrukt is op het legitimatiebewijs (en op de QR-drager indien u die gebruikt) kan natuurlijk ook gebruikt worden. De opbrengst daarvan komt ook bij de Nierstichting terecht, maar is niet te herleiden tot een collectant en collecteplaats.

Wat is de persoonlijke collectepagina?

Iedere collectant waar de Nierstichting een 06-nummer en/of een e-mailadres van heeft krijgt vlak voor de collecte een verzoek een persoonlijk collectepagina aan te maken. Op deze pagina is het mogelijk om de gerealiseerde QR-opbrengst in te zien. Daarnaast is het mogelijk om via deze pagina te collecteren bij vrienden en bekenden via WhatsApp, Facebook en andere social media.

Hoe is te zien dat een donatie bij de Nierstichting terecht komt?

Als u de code scant ziet u dat de Nierstichting de ontvanger is.

Wanneer vindt de collecte van de Nierstichting plaats?

Van 19 t/m 25 september 2021 is de collecte van de Nierstichting. Dat geldt dus ook voor de online collecte.