Geef voor een toekomst zonder nierziekten

Want opgroeien met een nierziekte eist ongelooflijk veel van kinderen.

Op 25, 26 en 27 maart 2022 organiseert de Nierstichting samen met RTL Boulevard een actieweekend. RTL Boulevard staat dit weekend in het teken van kinderen met een nierziekte.

Ariana, Emma en Sepp hebben maar één wens: gewoon lekker meedoen met andere kinderen. Je ziet het vaak niet aan ze, maar opgroeien met een nierziekte is ongelooflijk zwaar. Ze hebben weinig energie, mogen niet eten wat ze lekker vinden en moeten veel zware medicijnen slikken. Maar ze geven niet op. Elke dag weer vragen deze doorzetters het uiterste van zichzelf om gewoon te léven. Jonge Helden zijn het. Om deze Jonge Helden even hun ziekte te laten vergeten, hebben ze een meet & greet met hun favoriete held. In aangrijpende reportages zie je terug hoe ze deze dag beleven maar ook hoe zwaar het leven met een nierziekte is. Wil je meer weten over wat een nierziekte voor kinderen betekent? Kijk dan op Jonge Helden.

Kijk dus 25, 26 en 27 maart vanaf 18.35 uur naar RTL Boulevard en steun deze Jonge Helden! Of doe nu al een online gift.

Alvast hartelijk bedankt namens Ariana, Emma, Sepp en alle andere Jonge Helden in Nederland.

Ja, ik wil bijdragen aan een toekomst waarin we nierziekten kunnen genezen

Je kunt betalen via een automatische incasso of ideal