Geef je mening

Ben je donateur of vrijwilliger voor de Nierstichting? Dan horen we graag je mening over verschillende onderwerpen en nieuwe ontwikkelingen bij de Nierstichting. Schrijf je in voor het Nierstichting Panel!

We zetten alles op alles voor een beter leven van nierpatiënten en om meer nierziekten te voorkomen. Dat kunnen we alleen dankzij steun van donateurs en vrijwilligers (de Nierstichting krijgt geen geld van de overheid). Maar ook door je mening, ervaringen en ideeën te delen help je ons. Want samen bereiken we meer. Meedoen is eenvoudig en kost je niet veel tijd; je wordt een paar keer per jaar vrijblijvend uitgenodigd voor een online onderzoek.

Door je mening te geven, help je onze organisatie te verbeteren, communicatie te verhelderen en steun van donateurs en vrijwilligers te behouden. Dat draagt bij aan ons werk in de toekomst, en een beter leven van nierpatiënten.

Zo werkt het Nierstichting Panel

Elke donateur en vrijwilliger van de Nierstichting kan zich inschrijven voor het Nierstichting Panel. Je ontvangt dan een aantal keer per jaar een uitnodiging om mee te doen aan een vragenlijstonderzoek. Je deelname is waardevol, maar niet verplicht. Komt het een keer niet uit, dan doe je een volgende keer weer mee. Schrijf je direct in voor het Nierstichting-panel.
Het Nierstichting Panel onderzoekt verschillende onderwerpen. Van varianten van een campagne die op stapel staat, tot je mening over onze service en je wensen, motivatie en persoonlijke waarden. Wij zorgen dat je alléén uitnodigingen ontvangt voor onderzoek dat relevant voor je is.

Gegevens bekijken, wijzigen of uitschrijven

Ben je al lid van het Nierstichting Panel en wil je je gegevens bekijken of wijzigen? Via onze panelwebsite kun je eenvoudig je profiel beheren en informatie over onze panelonderzoeken vinden.

• Ga naar de inlogpagina.
  • Log in om je gegevens te bekijken of te wijzigen. Wachtwoord kwijt? Ga naar de inlogpagina en vraag je wachtwoord op via wachtwoord vergeten..
  • Wil je niet meer deelnemen aan het Nierstichting Panel? Schrijf je dan uit via de optie Uitschrijven onderaan onze panelwebsite of stuur een e-mail naar nierstichtingpanel@mwm2.nl.

Privacy

Op de persoonlijke gegevens en resultaten van het panel is de privacywetgeving van toepassing. Alle gegevens die je verstrekt, behandelt de Nierstichting vertrouwelijk. Je persoonsgegevens zijn goed beveiligd. De Nierstichting deelt je gegevens nooit met derden, en gebruikt ze niet voor verkoopdoeleinden. Zie ook privacy statement Nierstichting.

De Nierstichting verwerkt de vragenlijsten van het Nierstichting Panel anoniem. De Nierstichting gebruikt de uitkomsten van panelonderzoeken alleen ter verbetering van onze organisatie, campagnes en communicatie.

Heb je vragen over het Nierstichting Panel, neem dan contact op via panel@nierstichting.nl.